Sklep internetowy korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w Polityce Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej szczegółów znajdziesz w polityce Cookies. 

close

Kanał RSS

Nie dodano kanału RSS

Regulamin

Kupując w naszym sklepie zawieracie Państwo umowę kupna – sprzedaży z firmą MR Computer z siedzibą w Warszawie przy ul. Barcelońska 1 NIP PL 5210322238

I. Zamówienie

1. Zamówienie odbywa się poprzez dokananie zakupu w naszym sklepie internetowym

II. Realizacja zamówienia

Przez pojęcie "realizacja zamówienia" rozumiemy wszystkie czynności potrzebne do przygotowania wysyłki z zamówionym przez klienta towarem (przygotowanie towaru, spakowanie towaru, wystawienie dokumentów)

1. Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu email-a z potwierdzeniem zakupu towaru. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skontaktujemy się z państwem poprzez email lub telefonicznie.

2. Zamówienia realizujemy w kolejności składania ofert.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi na ogół 12 godzin.

4. W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas np.(kradzież towaru, zniszczenie towaru, duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie.

5. Jeżeli po upływie 7 dni roboczych z ww przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia inormujemy o tym klienta . W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie a jeżeli dokonał juz zapłaty przelewem pieniądze zostaną mu zwrócone na jego konto bankowe (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).

6. Gdy klient z jakiś przyczyn zdecyduje się zrezygnować z zakupu towaru, a nastąpiła już zapłata, pieniądze będą zwracane przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek odejmując koszt opłaty za przelew oraz koszty poniesione przy realizacji zamówienia.

7. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego realizacją. Zależy to od stanu magazynu oraz aktualnej ceny towaru.

8. Jeśli cena towaru lub dostawy jest rózna od kwoty za jaką Klient dokonał zakupu, sprzedawca zobowiązany jest poinformować nabywcę o rzeczywistych kosztach i po otrzymaniu akceptacji zrealizować zamówienie.

9. Towary i ceny towarów nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

10. Ceny mogą ulec zmianie.

III. Formy płatności

1. Akceptujemy następujące formy płatności:

a) przedpłata na konto.

b) płatne przy odbiorze "pobranie" lecz po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym

c) inne uzgodnione indywidualnie z klientem.

2. Formę płatności wybiera klient.

Jednak gdy klient wzbudza w nas wątpliwości zastrzegamy sobie prawo do wyboru formy płatności.

3. W przypadku przedpłaty na konto należy w tytule przelewu podać numer zamówienia oraz nazwę zakupionego towaru.

4. W przypadku gdy wpłata odbywa się z konta bankowego należącego do innej osoby niż osoby która dokonała zakupu należy podać imię nazwisko, oraz nazwę zakupionego towaru.

5. W wypadku gdy pole “tytuł przelewu” nie będzie wypełnione poprawnie może spowodować to znaczne wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub uniemożliwić realizację zamówienia wogóle (w takim przypadku zwracamy pieniądze pomniejszone o koszty wykonania przelewu do nadawcy).

6. W przypadku pobrania klient płaci przy odbiorze paczki listonoszowi lub kurierowi.

7. Wszystkie podane ceny są w momencie składania dokładnie określone jako netto lub brutto.

IV. Wysyłka towaru

Wysyłka towaru do klienta odbywa się po zrealizowaniu zamówienia oraz jeżeli klient wybrał formę płatności :”przedpłata na konto” po zaksięgowaniu pięniędzy na naszym koncie.

1. Wysyłka odbywa się poprzez :

a) pocztę polską

b) kuriera

2. Klient decyduje o formie wysyłki informując nas o tym w email-u

3. Na koszt wysyłki składa się opłata pobierana przez spedytora oraz materiał pakowy.

4. Jeżeli na aukcji nie jest zaznaczone, że pokrywamy koszty wysyłki to do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki które zawsze podajemy w opisie przedmiotu.

5. O wysłaniu przesyłki do klienta informujemy zawsze w mailu.

6. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające z winy spedytora.

7. W przypadku poczty polskiej paczki wysyłamy zawsze “priorytetem”.

8. Termin dostarczenia przesyłki jest zależny od spedytora i wynosi w przypadku:

a) Poczty polskiej: od 1- 21 dni roboczych po dniu nadania.

b) Kuriera: od 1-3 dni dni roboczych.

9. Jeżeli klient nie otrzyma przesyłki w danym terminie należy powiadomić nas o tym fakcie drogą elektroniczna lub telefoniczne w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej.

10. Jeżeli klient otrzyma paczkę z widocznymi śladami uszkodzenia opakowania należy w obecności kuriera bezzwłocznie spisać protokół reklamacyjny

!!! Uwaga !!!

Proszę sprawdzić ( !w obecności spedytora! ) czy przesyłka(opakowanie i wnętrze) jest w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, proszę spisać protokół odbioru (odpowiedni formularz posiada kurier).

Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki i w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.


11. W przypadku zagubienia paczki przez spedytora reklamację uwzględniamy w momencie otrzymania potwierdzenia od spedytora o zaginięciu paczki.

12. Reklamację zgubienia (uszkodzenia, zniszczenia) towaru możemy złożyć po 14 dniach od dnia nadania przesyłki.

13. Towar wysyłany przez nas jest zawsze nowy i nieuszkodzony.

V. Dokument zakupu

Standardowo otrzymacie Państwo od nas paragon (tylko przy przedpłacie na konto) jeżeli jednak życzą sobie Państwo fakturę vat to należy nas o tym powiadomić w email-u potwierdzającym zamówienie. Podstawą do wystawienia faktury vat jest podanie wszystkich niezbędnych informacji.

VI. Reklamacje i Gwarancje

1. Wszystkie nowe towary zakupione w firmie MR Computer posiadają gwarancje producenta.

Okres gwarancji zawsze podany jest w opisie przedmiotu.

2. Podstawą reklamacji jest dokument zakupu! W przypadku reklamacji proszę załączyć do tego formularza kopie dokumentu zakupu (paragon lub faktura vat).

3. Gwarancji podlegają:wady fabryczne lub wady materiałowe produktu.

4. Gwarancji nie podlegają: uszkodzenie mechaniczne przedmiotu, materiały i elementy które podlegają naturalnemu zużyciu, wady powstałe w wyniku użytkowanie przedmiotu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, chyba że zachodzi konieczność przesłania go do producenta/importera/dystrybutora aby ocenić zasadność reklamacji. Wtedy czas załatwienia reklamacji przedłużony jest do 30 dni .

6. Reklamowany towar należy dostarczyć na własny koszt. Przed wysłaniem towaru do reklamacji należy skontaktować sie z nami w celu uzgodnienia formy wysyłki.

Uwaga!!! nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

7. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub wymieniony na inny wolny od wad (wybór pomiędzy wymianą gwarancyjną a naprawą przysługuje gwarantowi) a koszty wysyłki zostaną zwrócone reklamującemu.

8. W przypadku braku możliwości wymiany towaru na wolny od wad reklamującemu zostaną zwrócone pieniądze za towar oraz koszt wysyłki.

9. W przypadku braku zasadności reklamacji, przesyłka zostanie dostarczona na koszt reklamującego (za pobraniem).

!!! UWAGA !!!

W przypadku odstąpienia od umowy przez kredytobiorcę pokrywa on wszystkie koszty poniesione przez kredytodawcę.

ZWROT TOWARU

(uwaga: towar nie może nosić śladów użytkowania; musi być w oryginalnym opakowaniu)

MOŻNA DOKONAĆ W PRZECIĄGU 10 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZESYŁKI*

 

*Informacja ta nie dotyczy towarów zakupionych (odebranych) w sklepie- na miejscu- ze względu na możliwość zapoznania się z produktem. Towar zakupiony (odebrany) w sklepie nie podlega zwrotowi.

 

Informujemy że w przypadku zakupu urządzenia fiskalnego (kasa fiskalna, drukarka fiskalna) nasz serwis przeprowadza szereg czynności na Państwa zlecenie. Są to zaprogramowanie urządzenia, fiskalizacja i wypełnienie dokumentów do Urzędu Skarbowego. Ustawodawca przewidział taką kolej rzeczy, wyłączając je z możliwości dokonania zwrotu. Traktowane jest to jako sprzedaż towaru specjalnie przygotowanego na zlecenie klienta.

 

Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zamiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Przesyłkę należy kierować na poniższy adres:

MR Computer

Ul. Barcelońska 1

02-762 Warszawa

 

Wszelką korespondencję, reklamacje i zwroty prosimy kierować na własny koszt, z dowodem zakupu oraz opisem przyczyny zwrotu – reklamacji. Kierując na wyżej podany adres.

Paczki za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie są odbierane przez MR Computer.

 

Promocja serwis 4-letni

1. Klient dokonują zakupu w naszym sklepie, kupuje towar w obniżonej cenie. Jest to uwarunkowane tym że klient zostaje związany z naszym serwisem kas fiskalnych przez okres 4 lat. W okresie tym zostaną przeprowadzone 2 płatne obowiązkowe serwisy ustawowe zakupionych urządzeń fiskalnych.

2. Każdy nabywca podczas składania zamówienia ma możliwość nie korzystania z promocji serwis 4-letni. Wystarczy wybrać opcję fiskalizacja = NIE.

3. Klient który skorzystał z promocji serwis 4-letni ma możliwość zmiany serwisu na dowolny inny po zapłacie różnicy kwoty za jaką nabył urządzenie w stosunku do ceny detalicznej w naszym sklepie.

4. Na różnicę w cenie, zostanie wystawiona faktura - niezwłocznie po wpłynięciu wniosku o zmianę serwisu.

5. Serwis zostanie przekazany natychmiast po wpłacie różnicy wynikającej z udzielonego wcześniej rabatu.

 

DOKUNUJĄC ZAKUPÓW W FIRMIE MR COMPUTER AKCEPTUJĄ PAŃSTWO NASZ REGULAMIN

   

UWAGA !!!
Aby kupić w cenach promocyjnych, należy złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy.
Zamówienia składane przez telefon oraz e-mail będą przyjmowane w cenach detalicznych.
W przypadku pytań proszę dzwonić tel. 509 225 375 lub tel. 22 651 71 70




Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00zł
Suma 0,00zł

Realizuj zamówienie